czwartek, Kwiecień 19, 2018
Strona główna > Pozycjonowanie Bielsko > Kiedy warto przeprowadzić Audyt SEO

Kiedy warto przeprowadzić Audyt SEO

Audyt SEO

Pozycjonowanie oraz kampania SEO wymaga bardzo dużego wysiłku oraz działań, które będą przede wszystkim bardzo przemyślane. Aby dobrze wykonać swoją pracę, jako pozycjoner, trzeba przygotować zarówno odpowiednią optymalizację strony, jak również kampanię SEO, której ostatecznym rozwiązaniem będzie nic innego jak wysoka pozycja strony. Czasem jednak, nawet długotrwałe działania nie przynoszą spodziewanych efektów. Wynika to z wielu czynników, firma lub też samodzielny pozycjoner nie potrafi poradzić sobie ze wszystkimi z nich. To natomiast może skłonić zleceniodawcę do przeprowadzenia czynności jaką jest audyt SEO.

Audyt SEO

Audyt SEO to nic innego, jak sprawdzenie dotychczasowych działań przez firmę, która specjalizuje się w pozycjonowaniu i zajmuje się SEO w zakresie bardzo specjalistycznym. Audyty przeprowadzają z reguły firmy, które zajmują się profesjonalnie przez wiele lat branżą pozycjonowania, a dodatkowo mają w niej bardzo dobre wyniki. Takie firmy posiadają nie tylko odpowiednią wiedzę, ale również narzędzia do przeprowadzenia audytu, które są niezbędne do sprawdzenia wszystkich czynników, dlaczego kampania SEO nie przynosi efektów i jaki jest tego powód.

Audyt SEO przeprowadzony w sposób profesjonalny opiera się na:
– sprawdzeniu optymalizacji strony pod kątem treści, doboru słów kluczowych, linków wewnętrznych, a także pod kątem optymalizacji kodu źródłowego strony;
– sprawdzeniu linków wychodzących. Linki wychodzące mają również wpływ na pozycje, a czasem, szczególnie wykorzystując ogólno dostępne CMSy, strona pada ofiarą działań hakerskich;
– sprawdzeniu linków przychodzących oraz sposobu linkowania. Jest to bardzo istotny czynnik, złe linkowanie nie tylko nie poprawia pozycji, ale wręcz ją pogarsza.

4 thoughts on “Kiedy warto przeprowadzić Audyt SEO

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.