środa, Luty 21, 2018

Zalety reklamy PPC

reklama cpc

Osoby, które decydują się na wykupienie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, na przykład przez popularny system Google AdWords, nie zawsze dostrzegają wszystkie korzyści, jakie niesie ze sobą reklama PPC. Warto wspomnieć, że taki rodzaj reklamy, w której reklamodawcy płaci za kliknięcie w link lub baner reklamowy prowadzący do promowanej przez niego witryny internetowej, to gwarancja przejrzystego sposobu rozliczeń. Reklamodawcy płaci wyłącznie za wejścia na jego stronę, a zatem podstawową korzyścią jaką osiąga, jest wyraźne zwiększenie ruchu w promowanej stronie. Oczywiście nie zawsze jest to ruch generujący wzrost sprzedaży produktów lub oferowanych przez reklamodawcę usług, ale to zupełnie odrębna kwestia niezwiązana z samymi korzyściami, jakie niesie reklama PPC. Poza przejrzystym sposobem rozliczeń, wielką zaletą tego typu reklamy jest możliwość docierania wyłącznie do tych osób, które ewidentnie zainteresowane są tematyką danej strony internetowej. Jeśli promowany jest sklep z odzieżą dziecięcą, trafią na niego wyłącznie osoby, które takiej odzieży szukają w Internecie. Po prostu w wynikach wyszukiwania pojawią się linki sponsorowane prowadzące do promowanej witryny.

Niezwykle ważną zaletą reklam PPC jest szybkość ich działania. Po ustaleniu budżetu na reklamę, wybraniu określonych słów kluczowych, dla których będzie prowadzona kampania reklamowa, ten rodzaj reklamy od razu zaczyna działać. Nie musisz czekać na efekty pozycjonowania strony tj. dzieje się to w przypadku klasycznego promowania witryn internetowych. W tym przypadku płacisz za efekt, czyli za kliknięcie w reklamę i wejście użytkownika sieci na promowaną przez Ciebie stronę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.